Pages

Sunday, July 15, 2012

BACHELLOR HANG OUT

Selamat pagi ahad semua. Tiba-tiba rasa rindu nak hang out dengan gigirls. You know what, sebelum miza kahwin, kitorang plan macam-macam nak buat untuk sambut bachellor party. Dalam listing sama ada Pangkor Island or Legend Water Chalet Port Dickson. Tapi, keadaan tak mengizinkan sebab masa. So kitorang terpaksa buat siapa yang ada masa je. And we went to Melaka!! Kebetulan masa tu Myra study lagi dekat MMU Melaka.

Memandangkan kitorang semua perempuan, zaty and I were planning to invite her boyfriend. Senang kalau ada lelaki ni so dia boleh drive semua. Kesian jugak dengan dia sebab kitorang just balik hari, so sampai Shah Alam pon dah jam 2 pagi macam tu. omnomnomnom. Thanks a lot boyfriend Zaty :)

Malam sebelum bertolak, aku ambil bakal pengantin dan ajak tidur di rumah aku. Since zaty dan miza dah lama tak jumpa, jejak kasih terpisah 20 tahu telah berlaku dekat rumah aku. hikhik. Sebelum bertolak esoknya tu, diorng buat spaghetti bolognaise & carbonara spaghetti sebagai bekal. Aku memang tak pernah makan masakan diorang ni sebab kitorang dah terpisah dari lepas SPM. Tapi bila makanan tu dah siap, memang aku yakin dah kawan-kawan aku ni dah boleh masuk ke alam perkahwinan. Aktiviti seharian makan, makan, makan & ke Jonker Walk. Some of the photos


Zaty with her Boyfriend 
 zaty, ME, myra
 It is by chance that we met, by choice that we became friends.
LOVE ALL OF YOU. HUGS!

No comments: