Pages

Monday, June 6, 2011

Singapore #2

Jika anda datang ke Singapura, jangan lupa untuk melawat beberapa tourist acttraction seperti di entry ini. Entry kali ni, aku nak cerita apa yang ada di Universal Studios Singapura. 


Tips dalam Universal Studios:
**Universal Studios tu hari hari ramai orang. tak kira la low season ke peak season ke, memang standard que untuk satu-satu ride tu boleh cecah 20-40 minit. Jadi masuk-masuk je, korang kena terus main semua ride yang ada untuk elakkan korang tak sempat. Kalau nak ambil gambar ke shopping ke, later.



aku rasa sangat best kalau pergi time hujan. sebab masa hujan, orang tak de mood nak beratur dengan baju basah-basah, so waiting time pon memang tak lama. dalam 10-15 minit macam tu. Nasib baik jugak dekat USS ada jual baju hujan. so korang boleh dapatkan dengan harga serendah SGD2 - SSGD6 sepasang.Jangan rasa membazir sebab di Jurassic Park anda akan guna balik.

kitorang decide nak lunch fast food je dekat Mel's Restaurant ni. Burger dia besar plus harga dia pon ok. Kami pilih makan double cheese burger. Satu set bernilai SGD 12.50


No comments: