Pages

Tuesday, July 19, 2011

Convocation

Assalamualaikum.

Untuk pengetahuan anda, aku kini bergelar bekas graduan dengan segulung ijazah Hospitality dan Tourism dari Management and Science University. Dah lama aku habis belajar baru lah nak konvo. Saja je gedik gedik. tehee. Mr boyfriend pon konvo sekali dengan aku. saja je nak sesame nak sesweet semua. Dan mr boyfriend bakal melanjutkan degree di Open University. Insyaallah kalau ada rezeki, aku akan sambung. Tapi buat masa sekarang , aku hars focus pada kerjaya yang ada kerana pengalaman yang akan banyak membantu selain segulung ijazah. Di sini aku abadikan gambar sepanjang konvo berlangsung :)





 thanks untuk mak, ayah, kakak dan abang aku sebab bagi bouquet yang comel dengan ferrero rocher. comel lote je gift nye sebab aku tak nak bunga hidup. nanty bila dah kering, tak ada benda yang nak di simpan :)


Since family rushing nak balik hari yang sama so kitorang pon terpaksa rushing settlekan family photo semua .


 family-ILY ♥♥♥


No comments: