Pages

Saturday, July 23, 2011

Pameran Pedang Rasulullah

Buka paper kelmarin, ternampak satu advertisement yang dekat shah alam ni akan diadakan satu pameran pedang rasulullah. memandangkan bulan ramdhan semakin hampir, aku bersungguh nak datang pameran ni. Since birthday aku bakal tiba, aku mengada-ngada sikit dengan encik boyfrind untuk bawa aku kemana saja yang aku nak. hehe. 

Hari sabtu aku kerja separuh hari. So lepas office hour, aku terus pick up ayus dekat rumah dia dan terus ke pameran ni. Bayaran masuk adalah RM10 seorang. Bila pergi ke pameran yang macam ni, kita akan terasa betapa sikit nya ilmu agama yang kita ada, betapa lamanya nabi dah tinggalkan kita. aku rinduuuu :(

no photos allowed tapi aku sempat juga snap beberapa keping untuk dijadikan kenangan :)


 


 replika di dinding bilik Asyah- anak Nabi Muhammad S.A.W



No comments: