Pages

Monday, January 24, 2011

tilikan yang mengena dan terkena.

dalam diam-diam mengodeh kerja yang harus di bereskan, aku ambil kesempatan untuk fikir banyak benda sebab bila balik umah,aku tak kan nak semak kan kepala aku fikir benda bukan-bukan. tapi kadang-kadang tak boleh jugak lah buang habit tu. bila keluar dengan ayus pon, sampai dia fed up dengan aku kenape aku tiba-tiba diam. mulut je diam tapi otak ni ligat berfikir.
nak di ceritakan suatu hari di office.
seorang sink/sing(tak tahu lah) lalu depan office. then dia stop di dinding cermin untuk melihat satu advertisement tentang package yang menarik. kemudian dia reverse untuk masuk ke dalam office. aku pon get ready untuk layan sebab nya masa tu aku seorang je. kak aefa dengan kak nadia on leave. orang tu pon duduk depan aku dan tanya aku bila dan berapa harga ticket untuk pergi ke Kuching. aku dah check kan and total semua sekali , dia cakap ok thank you. maybe dia nak datang lagi lah kan. aku pon teruskan je kerja.
tiba-tiba.............
i think you always thinking like butterfly..
arh sudah hindu ni. ghopa nya, dia tu menilik aku. psyco lah kiranya.tilik pakai mata pon dah kena sikit-sikit.
dia cakap aku pernah frust bercinta. akau fikir balik, ada ke orang tak pernah frust?1-0 untuk dia.
dia cakap aku banyak buat benda yang salah. macam tak sembahyang subuh. NO GOOD for YOU. no body is perfect pulak aku fikir balik.
aku dah tak ingat beberapa tilikan nya sebab benda ni dah 2weeks ago sebenarnya. last-last sebelom dia blah dia nak minta aku bayar dia 40 ke 50. konon untuk service dia. gua pon tak minta dia berkhidmat tiba-tiba plak. dah lah khurafat.haihhh!HINDU HINDU!! untuk mengelakkan sebarang benda tak diingini,aku pon bagi je 10ringgit. ok lah tu.
moral of the story:
tak payah layan sales man macam tu.buat terkena je. %$#@*^

No comments: